מומחי הבריאות שלנו

המומחים שלנו הם מהטובים בתחומם
ודוגלים בגישת הבריאות המשולבת של SelfCare

קבוצות

ב SelfCare אנו ממליצים להתאמנים להצטרף לארבע קבוצות אימון שבועיות: קבוצת תזונה, קבוצת מיינדפולנס, ושני אימוני כושר קבוצתיים) ועל פני כשלושה חודשים על מנת להצליח לבנות תהליך אימוני יעיל.

אנשים המשתתפים באימון קבוצתי נהנים מלמידה מחבריהם לקבוצה, (תהליך הקרוי ‘חוכמה קולקטיבית’ של הקבוצה).

עיקרי האימון הקבוצתי:

הקבוצה מורכבת מרשת של אנשים התומכים ביחד בהתפתחות האישית של כל אחד מהם.

תחושת המאמץ המשותף מעניקה למתאמנים את התחושה כי הם לא לבד.

כל חבר בקבוצה חש כי הוא חלק מצוות מחובר ותומך ביותר, והביטחון האישי שלו נבנה בתוך הקבוצה.

בדיוק כמו באימון אישי, הבסיס להצלחה של אימון קבוצתי נבנה באמצעות הקשר בין המאמן והמתאמנים.

תוצאות התהליך:

אימון קבוצתי מוביל את המשתתפים להגיע לתוצאות משמעותיות, ומאפשר להם להמשיך ולהתאמן בעצמם עם הכלים והתהליכים החדשים שרכשו.

סוגי מפגשים:

תזונה: קבוצות שבועיות של אורח חיים בריא, הרזייה ושינוי התנהגותי, הפועלות ליצירת שינוי אמיתי בכל הקשור בהרגלי אכילה, דפוסים מחשבתיים והתנהגותיים.

מיינדפולנס: מיינדפולנס (קשיבות) היא היכולת להרגיש ‘מחובר’ למתרחש ברגע הזה באופן יותר פתוח, מתוך קבלה לא-שיפוטית. מיומנות זו מאפשרת מציאת בסיס שקט ויציב ברגעים של “רעש” פנימי וחיצוני, היא מפחיתה את תחושת ה’מאבק’ עם עצמנו ועם העולם, ומסייעת לפתח אסטרטגיות התמודדות עם חוויות ומחשבות שליליות, ועם קונפליקטים וסיטואציות בין-אישיות מורכבות. מתרגלי מיינדפולנס מתארים כי חווים יותר שלווה, שליטה ותחושת בחירה בחייהם, כמו גם יותר חמלה-עצמית וחמלה כלפי הזולת. במסגרת קבוצה זו נכיר את הרעיונות המהפכניים והמרתקים של גישת המיינדפולנס, נתנסה בתרגול, ונלמד כלים פרקטיים ליישום מיינדפולנס בחיי היומיום.

כושר גופני: חלק בלתי נפרד משמירה על בריאות זה כמובן פעילות גופנית. אני מציעים מפגשים דו-שבועיים של אימוני כושר גופני מגוון עם מיטב המאמנים. הדרך הטובה ביותר להשיג את ההשפעה הבריאותית המרבית היא גיוון, גם של סוגי האימונים וגם באימונים עצמם.

הורידו את האפליקציה

SelfCare מאפשרת לך לכם להנות מטובי ממומחי הבריאות בארץ

בשילוב שיטות עבודה מתקדמות ומוכחות, ידע רחב ויכולת מעקב, הדרך  שלכם לבריאות מיטבית קלה מתמיד

שינוי גודל גופנים